torsdag 15 oktober 2009

Tror jag har nystat upp alla trådar nu

Har skrivkramp. Det går med andra ord segt med studierna. Har suttit i telefon halva dagen istället. För att reda ut hur min vår ska se ut, vilka kurser ska jag läsa? Vilka behöver jag söka själv och vilka fixar skolan? Nu tror jag att jag har pusslat ihop det så gott jag kan.

Kommer få läsa VR-visualisering, vilket jag ser fram emot. Ville läsa den kursen redan förra terminen. Har också fått reda på att eftersom jag skrevs in på en högskola innan juli 2007 så får jag välja hur jag vill göra med min magisterexamen. Om jag vill göra på det gamla eller nya sättet. Det är ju en lättnad. Dessutom verkar jag kunna ta 3Dmodellering fördjupningskursen om jag läser vidare. Den vill jag verkligen verkligen gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar