måndag 5 oktober 2009

Äntligen kväll.

Jag var rädd att jag skulle få lov att sitta och plugga långt in på natten, men det visade sig gå mycket fortare att göra klart inlämningen till imorgon än jag trodde. Lite osentimentalt skärande i texten och ett par omformuleringar så var det klart. Bildesignen jag håller på med till grupparbetet gick snabbare att fixa till den med. Okej jag ska inte säga att det inte tog sin tid, bara att det inte tog lika lång tid som jag trott. Hurra för ljusbord och dator som arbetsverktyg!

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Jag längtar, min rygg längtar efter att ha suttit hela dagen på de obekväma stolarna i biblioteket. Borde inte någon med mer tid över arbeta för fler fåtöljer på högskolebiblioteken?

Natti natti världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar