tisdag 13 oktober 2009

Jag är helt inne i pluggandet och kan inte prata om annat - HJÄLP!

En bil snett framifrån och en bil snett bakifrån bidde det. Har inte hunnit med den andra uppgiften alls. Har suttit från i morse till nu med några småpauser. Å ena sidan är jag lite mör å andra sidan har jag äntligen kommit på hur man fixar snygg lineart. Ärligt talat är det rätt illa att jag inte tagit itu med det förrän nu.

Ska höra med resten av gruppen om jag kan lägga upp bilen här efter att vi redovisat. Det boooorde ju inta vara något problem efterom jag har designat den och målat den.

Tänker inte gå på föreläsningen imorgon. Jag ska ägna dagen åt att hinna med skolarbetet. Det känns lite trist eftersom jag gärna går på föreläsningarna, men när vi nu har så mycket arbete att man inte hinner. Ja då är det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar