torsdag 29 oktober 2009

Måla måla

Har målat en ram svart, sitter och väntar på att lacket ska torka på ovansidan så att jag kan börja med sidorna. Normalt har jag inte så här mycket tålamod, men jag vill att det ska bli bra.

Tror det här kommer bli bra dessutom. Fint och bra. Fast jag kan fortfarande inte visa upp vad ramen är till för. Det får komma sen. Lätt frustrerande, men vad gör man?

Ska ta och lägga mig när jag lackat klart tror jag. Är trött efter att ha varit i skolan och sedan sprungit runt på stan i Eskilstuna halva dagen. Jag antar att man blir grymt hemmablind när det gäller affärer, eller kan någon förklara varför jag alltid hittar kläder i Eskilstuna, men inte i Västerås. Samtidigt finns det ju samma butiker i Eskilstuna, men H&M har till exempel ett helt annat sortiment, liksom Indiska.

Hittade en grymt snygg klänning på Vero Moda, men jag kände inte att jag hade råd just nu. Vad jag behöver är långärmade tröjor och två sådana för priset av en köpte jag på Cubus som tydligen lägger ned i Eskilstuna. Billigt och bra för mig, lagom för plånboken. Dessutom var tjejen i kassan alldeles strålande trevlig, sånt gör mig glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar