onsdag 14 oktober 2009

Idag har jag skolkat lite från inlämningsuppgifterna

Idag har jag bara ägnat mig åt fyra timmars studier, men jag tycker att mina tolv timmar igår får uppväga de där fyra timmarna jag hade behövt göra, men inte orkade med idag.

Istället för att plugga har jag lyssnat på Västerås Sinfonietta. Har inte varit på en sådan konsert sedan dagis men det var helt okej. Skönt att komma ut lite och bort från alla borden och måsten. Sitta i en stol och slappna av och inte kunna plugga för en liten stund.

Efter det har jag suttit på möte och lyssnat på politiska diskussioner. Det var trevligt det med. En varm choklad lyckades jag beställa på caféet där vi satt. Laktosfri hurra! Fast jag ställde mig lite frågande till om karln vid disken verkligen förstått min laktosfria beställning när han frågade om jag ville ha grädde på toppen - den var nämligen inte laktosfri.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar