fredag 4 september 2009

Kreativa övningar och slut på energi. Behöver tanka över natten.

Jag är jättetrött. Ska gå och lägga mig snart.
Det vart en småjobbig dag idag, både negativt och positivt.

Först bestämde jag mig för att inte ta gummistövlarna, det såg ju rätt torrt ut. Sen höll jag på att trampa på en stor död padda på vägen till tågstationen. En vacker padda, men med läskiga mjölkiga ögon. Efter det började det ösa ned så mina fötter blev alldeles blöta. Efter det upptäckte jag att tågtiden ändrats från 8.35 till 8.24. Sådär lagom kul. In i en klasskompis bil och bara lite sena till skolan.

I skolan måste jag ha glömt mitt paraply någonstans. Det gör mig ledsen. Jag tyckte mycket om det paraplyet. Ska ringa på måndag och höra om nån hittat det. Vem vet, ibland har man tur.

Ta det inte som gnäll. Jag har haft en jätterolig dag med en otroligt rolig föreläsning om kreativa övningar. Vår föreläsare är verkligen en sån man blir glad av. Hon är alltid glad själv och har så mycket energi att det smittar av sig på alla andra. Jag vill bara förklara varför jag är så slutkörd *le*



Vår schyssta vinnarbil. Oinnovativt, men funktionellt.
En annan gång tänker vi nyare, bättre och roligare!


Porträtt av mig ritat av ca 15 olika människor med lika många olika färger
och ur lika många olika vinklar.
Jag gillar det helt klart! Många av mina drag finns med.
Vad säger ni, ska jag investera i ett par lösögonfransar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar