onsdag 2 september 2009

Äntligen tillbaka

Igår började skolan igen och efter en halvtimmes närvaro tillbaka på innovationsprogrammet kände jag mer optimism än jag känt under hela året på informationsdesign. Där ser man hur ens världsbild kan trilla på sned.
På hemvägen fick jag dessutom en komplimang och sådant är ofta trevligt.

Idag sitter jag och suktar efter en digital systemkamera och funderar på om jag borde plocka fram min analoga systemkamera. Om jag hade tillgång till ett fotolabb skulle jag inte tveka en sekund utan ladda den med svartvit film och härja runt i en nytvättad värld.
Jag är verkligen ingen fotograf, men det är så roligt att trycka på knappen om och om igen.

1 kommentar:

  1. Det ä r kul att fota!
    Jag vill också komma loss och börja plåta.
    Jag hade egentligen tänkt ha en hel del bilder på min blogg, men riktigt så har det inte blivit...

    http://green-stuff.bloggagratis.se/

    SvaraRadera