måndag 13 juli 2009

Inlämning

Tänk att jag aldrig vänjer mig vid att lämna in inlämningsuppgifterna. Det är alltid lika jobbigt att veta att jag inte kommer kunna finputsa mer på det jag gjort och skrivit. Jag menar, det värsta som kan hända är att jag får göra om det hela och då har jag ju massor av tid plus riktlinjer att arbeta efter.

Det hjälper inte att portalen bestämmer sig för att börja krångla i samma ögonblick som jag bestämt mig för att nu får jag vara klar. Men efter att med en åsnas envishet bestämt mig att inlämningen ska in NU och inte imorgon får jag erkänna mig besegrad. Klockan är nu över midnatt, alltså är det gårdagens imorgon. Och se så snällt portalen plötsligt bestämde sig för att ta emot min inlämning.

Ja ja, man tackar för att man slipper sitta och göra om hela processen en gång till i alla fall :)

2 kommentarer:

  1. Åhh.. är det en massa inlämningsuppgifter även på sommaren?

    SvaraRadera
  2. Jo. Jag upptäckte att en kurs jag gått och suktat efter ett tag gick under sommaren så jag passade på.

    SvaraRadera