fredag 3 juli 2009

Födelsedag

Inte blir det mycket gjort här inte. har haft fullt upp med att fylla år. Många fina presenter har jag fått och tårta ovanpå det, så jag är glad och nöjd. Dessutom har både mamma och pappa och sambons föräldrar varit här, mycket trevligt!

Sambon gnäller som varje år på att jag fyller år under Big Power Meet och att han inte får fly stan, själv kan jag tycka det är roligt med alla vackra bilar. Vi hade planer på att gå på bio, men det finns verkligen inget jag vill se förrän Harry Potter har premiär och det är några dagar kvar tills dess.

3 kommentarer:

  1. Ger eldunderstöd. #gnäll#, Kan du inte flytta fram festen en vecka så man slipper vara i stan under powermeet. #/gnäll#

    /Hoffa

    SvaraRadera
  2. Terminator Salvation var bra, såg den igår. Funderar på att se Transformers, men är lite skeptisk...

    SvaraRadera
  3. Hoffa>>> Äh :) Sånt tjafs. Ni får ju se vackra bilar eller hur?

    Erika>>> Har funderat lite på dem, men ingen av dem får mig att känna woha! Då väntar jag hellre på Potter ärligt talat.

    SvaraRadera