lördag 18 juli 2009

Försvarstal från en sommarslö pysslare

Nu ska vi se. Vad har jag för ursäkter för att inte ha något pyssel att visa upp den här veckan?

Jag har hälsat på mor och far och rånat deras trädgårdsland

Rädisor


Vem behöver paraply när det finns rabarber?




Sen har jag ägnat ett par dagar åt att hälsa på vänner och äta en hel massa god mat.



Till mitt försvar har jag ett orange ufo på stickorna, men jag lär inte hinna göra något vettigt av det idag. för nu ska här bli rabarbersaft.

3 kommentarer:

  1. Rabarbersaft måste väl gälla som pyssel det med tycker jag. För inte gör den sig själv inte =)
    Låter som om du haft en bra och skön vecka.

    SvaraRadera
  2. Rabarbersaft är bland det godaste som finns.

    SvaraRadera
  3. Rabarbersaft är vrålgott. Jag har druckit hos mamma och pappa som de hade fått av en släkting. En sagolik upplevelse! *får något religiöst i blicken*

    SvaraRadera