fredag 31 juli 2009

Dags att nanna kudden

Man skulle kunna tro att det inte blir mycket gjort här om man kollar på bloggen. Naturligtvis är det inte riktigt så. Jag pluggar och står i. Det här ritandet som kursen innebär känns bra, men ovant. Det var för länge sedan jag höll på helt enkelt.

Igår var jag på snabbvisit hos mor och far. Rånade deras land igen. Mer av samma som förra gången och så passade jag på att tillskansa mig en lavenderbuske eftersom den låg uppdragen och dan. Nu ligger den uppdelad i glasburkar och torkar, den ska bli tvål och badsalt och annat bra när den blir stor.
Innan färden gick mot föräldrahemmet hoppade sambon och jag på en couchsurfing picknick. Det var bollekar och knott och ganska trevligt så där i allmänhet-

Nu ska jag ta och trilla i säng. Har gjort tre av fyra bilduppgifter. Det går i alla fall framåt!

1 kommentar: