onsdag 15 juli 2009

Ett under av tydlighet

Wooo! Han lär sig. Kollade just på veckans inlämning och inser att den (i alla fall vid första anblick) är ett under av klarhet och tydlighet. Jag tror jag förstår vad jag ska göra och hur jag ska göra det. Lycka!

Men just för stunden ska jag nanna kudden. Är trött efter att ha hjälpt en vän att flytta hela dagen. Tack och lov bara en trappa att bära saker uppför. Hoppade iväg lite snabbt till Ikea och köpte saftflaskor också. Tänker råna mina föräldrar på några rabarberstjälkar och göra ett nytt försök med rabarbersaft. Fick en underbar bok av Eika och Calle i födelsedagspresent Tillfällen att njuta en liten smula heter den. Den har så många recept som jag verkligen vill testa.

2 kommentarer:

  1. Va skönt med tydlighet för omväxlings skull. Har du tur kanske det håller i sig =)

    SvaraRadera
  2. Tro det eller ej, men det verkar faktiskt göra det. Hurra hurra för framsteg :D

    SvaraRadera