söndag 5 juli 2009

Dagen efter

Igår kom en massa trevligt folk och åt gluten-/laktosfri tårta. Sambon gör helt klart vackrare tårtor än jag. Han har talang för sånt där han.

En massa presenter fick jag också, tänka sig! Temat för året var ätbara sötsaker och lajvgrejer. En filt som en vän sydde i självförsvar (för att jag ska sluta ta hennes när jag fryser i sömnen) och ett boffersvärd (så jag kan ta hennes filt med vapenmakt om hon inte släpper den ifrån sig och så att jag kan skydda mig mot onda arrangörer).
Vad kan jag säga i övrigt? Mina vänner känner mig :D Om inte varenda yta i hela lägenheten vore belamrad med torkande tvätt skulle jag ta ett kort på den snygga presenthögen.

I övrigt har jag fått tillbaka min första sommarinlämning med bra feedback. Fick lite prestationsångest eftersom jag egentligen inte vet vad jag håller på med. Jag fortsätter nog som jag började, blundar och hoppas på det bästa helt enkelt.
Imorgon ska jag fortsätta med inlämning två. Håller på att göra moodboards. Tre av fem färdiga, två halvt om halvt klara, sen ska jag skriva 100 ord om hur jag tänkt när jag jobbat.
Jätteläskigt och jätteroligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar