söndag 26 juli 2009

Hemma från KattCon

Väldigt tidigt på torsdagsmorgonen bestämde jag mig för att haka på sambon till KattCon, ett spelkonvent i Katrineholm. Jag hade precis blivit klar med min skolinlämning och behövde bara ett par timmars sömn och lite packtid. Med mig tog jag bra att ha saker, som lilldatorn och mobilen. Jag hade någon tanke om att det kunde finnas ett nätverk på skolan eller så, men icke.

I helgen har jag alltså inte haft tillgång till internet för första gången på jag vet inte hur länge. Istället har jag spelat världens första Massively Multiplayer Offline Game, eller det var så spelledarna framhöll det i alla fall. Riktigt roligt var det. Jag har även spelat Ticket to Ride för första gången och en hel massa andra spel.

2 kommentarer:

  1. Ticket to Ride är skoj. :-)

    SvaraRadera
  2. Jätteroligt! Önskar att jag hunnit med att köpa mig ett eget, men jag vet inte om jag vill ha orginalet, eller nordic *klura*

    SvaraRadera