torsdag 19 november 2009

Lilla snigel

Som en tant, betydligt äldre än min verkliga ålder, känner jag mig. Diverse små krämpor irriterar. Det är än ledvärk, än mensvärk och för tillfället envisas min höft att påkalla min uppmärksamhet och envisas med att jag ska ta det lite långsammare här i livet. Det måste bli bättre snart. Sambon kan ju inte hålla på och skjutsa mig till skolan varje dag.

Skit samma! Jag har haft en trevlig dag trots allt. Har druckit te med Hoffa, pratat och haft det allmänt bra. Träffat handledaren för vårt exjobb och fått bra feedback. Ska läsa ett kapitel ur Den kvalitativa forskningsintervjun, vilket är så mycket som en både bra, lättläst och inspirerande bok om kvalitativa intervjuer av Steinar Kvale. Vem kunde tro att något sådant existerade?


Brum brum!

2 kommentarer:

  1. Hej sötnos!

    Du är riktigt söt även som snigel. :-)

    Nu blev jag också sugen på att dricka te med Hoffa. Det lät mysigt.
    Ska dock låta honom sova tills han är färdig med det innan jag häller te i honom.
    Han behöver sova eftersom det varit lite mycket. Testunden med dig var nog en av de få angenäma stunderna senaste dagarna.

    Hoppas vi kan ses allihop snart.
    *stor, varm, mysig kram*

    SvaraRadera
  2. Tack gulledu :)
    Hoppas du fått dricka te nu. Det var väldigt trevligt, både att dricka te och träffa Hoffa.

    Ja! jag vill så gärna träffa dig med! Saknar er båda :D

    *kram*

    SvaraRadera