tisdag 18 augusti 2009

Sista inlämningen inlämnad

Jaha. Då var sista inlämningen inlämnad. jag vill inte kalla sommarkursen officiellt avslutad förrän jag vet om jag behöver komplettera något eller ej, men nu kan jag bara vänta på besked.

Det har varit en givande kurs i alla fall. Jag har lärt mig en del nytt om digitalt måleri och framförallt har jag blivit modigare. Vågar pröva nya arbetsmetoder på ett helt annat sätt och vågar fuska mer. Inom concept art sägs det att det inte är vägen dit som är det viktiga, utan slutresultatet. Jag gillar det! Det är inte stor konst jag sysslar med, det är bästa möjliga resultat, på kortast möjliga tid och billigaste framställning. Okej med mig, men jag har en lång bit kvar innan jag är lika duktig som många av sommarens kursare, det får jag ju erkänna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar