söndag 30 augusti 2009

Många sena kvällar blir det

Jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter längre. Ska gå och lägga mig alldeles alldeles strax!

Det har varit fullt upp här sedan i torsdags då jag bestämde mig att trotsa en mycket envis huvudvärk för att gå på Kjell Höglundkväll i Stockholm. Sen kväll och lite sömn blev det. I fredags hade vi fest här hemma så det var bara att pallra sig upp och börja städa. Åter igen, sen kväll för att inte säga morgon och lite sömn. Så igår trillade jag och sambon och lite vänner iväg till marknaden. Efter det smet jag iväg på inflyttningsfest. Behöver jag säga vad resultatet blev? Fast jag höll mig mer eller mindre nykter för vi behöver väl inte räkna den där klunken vin jag provsmakade va?

Imorse kom en vän från Stockholm förbi så vi ägnade dagen åt fika och ett par ruskigt bra klädinköp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar