torsdag 2 april 2009

Påskförberedelser

Vi börjar närma oss påsk och äntligen har det varit lite värme i luften under några dagar! Vågar jag tro att det kan bli vår? Varje gång jag luftat mina förhoppningar om det har det slagit till en köldknäpp efteråt.


Igår gick jag ned på stan och köpte påskris. Det kändes skumt att köpa. När jag bodde hos mina föräldrar gick vi ut på gården och plockade. Fast det är klart. Sen vi skaffade katt har vi inte haft varken påskris eller julgran av helt förklarliga själ. När jag ändå var där passade jag på att köpa fjädrar och lite pärlor och smått och gott för mig att sysselsätta mig med. Det är så typiskt mig! Jag har sagt att jag inte ska köpa på mig en massa material innan jag behöver det, men när det är så billigt och.. Tja.. Ja. *host*



På vägen hem passade vi på att blåsa såpbubblor. Jag har så bra vänner som man kan göra sånt med! Åker pulka gör vi om vintrarna också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar