fredag 20 mars 2009

Vårdagjämning

Idag är det äntligen vårdagjämning. Det blir ljusare och ljusare ute nu. Hurra! Jag har klarat mig igenom höst och vinter med hjälp av ljusterapilampa och lite tur. Vi har haft många otroligt vackra vinterdagar i vinter och sånt hjälper alltid.

Sitter och kollar runt på lite sidor och hittade den här på Ikea. En mycket snygg klädlåda och om någon *host* skulle vilja ge mig den så att jag har en snygg låda att ja, till exempel lägga löjligt mycket tyg i, eller kanske förvara kläder i så fyller jag år i sommar. Jag vet, det är ett tag kvar dit, men tiden går ju så fort nuförtiden. Det säger nästan alla jag känner.

Under kvällen har jag varit och tittat på Gycklargruppen TRIX på Glödgargränd i Västerås. Har du 100-140kr (beror på hur rik du känner dig) och vägarna förbi Västerås så tycker jag att du ska gå och se dem! Det är vid såna här tillfällen jag upptäcker att jag har magmuskler som ligger och gömmer sig. Kanske betyder det mest att jag behöver träna, men jag vill gärna tro på att det beror mer på en mycket rolig föreställning. Fast jag måste erkänna att jag blundade vid ett par tillfällen. Lite läskig var den nog också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar