tisdag 24 mars 2009

En mycket upptagen helg

Ojoj! Det har varit en upptagen och riktigt rolig helg. I fredags var jag som sagt var och kollade på Trix. I lördags drog jag och sambon till Stockholm för att se Sisters of Mercy Nöjda och glada tog vi oss hem och upptäckte att vi fortfarande hade tid att åka på en födelsedagsfest.




I söndags vaknade jag sent, tog mig till affären och ställde mig att baka tårta till mamma. Sen åkte jag hem till mor och far för att få glufsa i mig den. Det gick bra att ta tårtan i bilen nästan hela vägen. Sista svängen upp på gatan så välte den, men jag hann rädda upp den utan att den blev förstörd.

Hallon och citrontårta

2 kommentarer:

  1. Hallon och citron? Kom hit och förstör min bantning åt mig! *dregla*

    SvaraRadera
  2. Ohh, så gärna så! När ska jag dyka upp?

    SvaraRadera