tisdag 26 januari 2010

Gnäll på obegriplig fyrkantighet

Jag kommer aldrig få mina pengar från csn känns det som.
Jahapp, så jag har bytt ut några kurser och kommer förmodligen ta en magister istället för en kandidat. Det vill säga om jag fortsätter plugga något halvår/år extra. Gör jag det inte tar jag en kandidat. Vad är det som är så svårt med det?

Csn säger att jag måste göra en ändringsanmälan för att skolans papper och deras papper ska stämma. Sedan skickar snällt papper 1A hem till mig. Problemet är då att jag inte för mitt liv kan förstå hur jag ska fylla i det då jag varken vill byta skola eller program eller någonting och inte vet hur skolan har skrivit in mig. Nu är jag förvisso i skolan hela dagarna, men det var just det. Jag är i skolan. Sitter på lektion och när jag har lunch har folket som vet sånt här också lunch. När jag kommer hem har de gått hem. Så har även personalen på csn gjort så jag kan inte ringa dem och fråga hur jag ska göra heller.

Jag vill ju bara få mina pengar. Ska det vara så svårt?

1 kommentar: