söndag 10 januari 2010

En tramsig lista

Sambon tycker att jag ska berätta om mitt lilla projekt jag dragit igång. Det handlar om att under 1001 dagar göra 101 saker. Det går säkert att söka på konceptet, det är välkänt.
Jag startade det hela den 27 september i ett anfall av tristess, dessutom råkade jag visst övertala en vän att hänga på.

Många saker blir det, en del riktiga utmaningar, andra visade sig vara lättare att utföra än jag först trott. Till exempel ska jag pröva 25 nya spel, se 10 animeserier, läsa 101 böcker och se50 filmer jag inte sett. Brr, jag som inte ens är särskilt förtjust i att sitta och titta på film. Hittills har det blivit två långfilmer och tre kortfilmer, vilka jag glatt tänker räkna ihop till en. Sex böcker har jag hunnit läsa, en animeserie har jag tagit mig igenom och jag har prövat två nya spel.

Ska jag hinna med allt måste jag sätta lite fart.

4 kommentarer:

  1. Okej, så när får vi se hela listan ? (så vi kan vara heja klack)

    /Hoffa

    SvaraRadera
  2. Den står längst ned på höger sida. Ingenting som kommer förändra världen är jag rädd, men det var heller inte riktigt syftet med det hela :)

    SvaraRadera
  3. Hoppsan, där är den ju *blind*.

    SvaraRadera
  4. *skrattar* (åt Hoffa)

    SvaraRadera