fredag 11 december 2009

Varning för exjobbskick!

Åhhh! Jag känner mig rätt nöjd. Intervjukartan är klar och vi har sammanställt alla intervjuer. Snabbanalyserat och jämfört med tidigare undersökning. Dessutom upptäckte jag att min bok kommit med posten idag!

Jag har höjt Steinar Kvale till skyarna tidigare, faktum är att jag köpte boken. Nyutgåvan har en medförfattare Svend Brinkmann och jag ser fram emot att fortsätta studera boken. Jag var ju tvungen att lämna tillbaka den till biblioteket, nån annan ville ha den *grummel* Redan när jag slog upp boken på mitten för att försiktigt tänja ut pärmarna hittade jag ett jättebra citat jag tror kan vara användbart! Har det slagit totalt slint undrar säkert någon? Den där kan inte vara riktigt riktig. Det finns säkert nån som håller med om det :D Jag gillar att skriva uppsats/exjobb än så länge. Jag har jättekul. Har inte hunnit tröttna ännu och så länge det går framåt känns det bra.

Vi väntar med nervös otålighet på att få feedback från läraren dock, med över halva tiden gjord skulle det inte vara så kul att höra att vi är helt tokigt ute. Fast han borde väl ha sagt något om vi sprang åt fel håll på kapplöpningsbanan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar