lördag 26 december 2009

Bilddags igen!

Hoppas att ni alla haft en riktigt god jul!
Själv har jag haft det bra, träffat familjen och ätit en massa julmat. Lite paketöppning, Kalles jul, och så. Igår blev det både Bröderna Lejonhjärta och Harry Potter och gos med katt som funnit sig i att lillmatte har kattabstinens. Ja, inte vilken katt som helst då, jag saknar kissen, men hon vill inte bo i lägenhet bara för att lillmatte dummar sig och flyttar in till stan. Dessutom har hon blivt en sådan mattegris att det aldrig skulle gå.

Nu är i alla fall julafton färdiggjord för i år så nu kan jag äntligen börja visa upp lite pyssel igen!



Det här är ett mobilsmycke gjort av pärlor, krympplast, metalltråd och ett hänge. Har suddat ut texten på krympplasten, men jag gillar det faktum att det går att skriva på det. Upptäckte dock att vattenfasta pennor är nödvändiga att använda och att jag måste köpa en ny svart penna med tunnare udd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar