torsdag 1 april 2010

Vampisar?

Det är likadant med alla läkare. De är ute efter mitt blod hela bunten. But oh well. Snubben som tog blodprovet på mig igår var grym! Jag har knappt ens ett blåmärke där jag vid tidigare provtagningar inte kunnat röra armen på flera dagar efteråt. Tufft! Fortsätter det så kanske jag kan bearbeta min nålskräck, för i ärlighetens namn och så här efteråt. Det var ju faktiskt inte så farligt. (Det BRUKAR vara så farligt).

Jaja. Nu ska jag sluta stretcha struphuvudet och göra mig klar för att gå ned till skolan. När jag kommer hem igen är det hög tid att påskpynta. Vi har bara inte hunnit med det.

Och så måste jag försöka komma ihåg att det är 1'a april, ringa och gratta vänner och göra mitt bästa för att inte trilla dit (haha) på något större skämt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar