tisdag 2 februari 2010

Hurra! Extra tid att plugga på..

Nu har jag hängt ut lite mat åt fåglarna nere i buskarna där de brukar sitta och huttra sig varma. Vet inte om man får det eftersom det är en hyresrätt, men jag tänker som så att nån får säga ifrån om det är kriminellt att mata dem.

Nu är jag på väg hem från skolan i Eskilstuna och ska sätta mig på skolan i Västerås för att skriva ut en bunt papper jag behöver. Vi fick lite extra ledigt eftersom eftermiddagsseminariet ställdes in. Det är bara at försöka utnyttja det. Nästa vecka är det fyra inlämningar som ska in. Om jag bara kunde bestämma mig för vad jag ska skriva d-uppsatsen om så kunde jag använda de här inlämningarna till att göra förundersökningar till uppsatsen. Det vore ju ovanligt smidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar