tisdag 23 februari 2010

Aldrig mer! - det är väl så det brukar låta?

Är jag uppe sent eller är jag uppe tidigt? Var går gränsen?
Efter att jag hade slitit med mitt paper i en veckas tid lyckades min lärare få lite tid över för att ge mig feedback igår kväll. Domen löd gör om gör rätt. Alltså har jag mer eller mindre dödat min inlämning och gjort om den. Lite gick att återanvända, men mycket har jag gjort om. Hittat nya artiklar, läst in mig på en ny del av ämnet och totat ihop något som förhoppningsvis är läsbart. Jag är lite nervös över slutsatserna eftersom jag hann bli mer än lovligt trött innan jag kom så långt i arbetet. Saken är den att det ska vara inlämnat senast imorgon klockan 12.00.

Utanför snöar det. Jag har sett tidningsbud, cyklister och morgontidiga bilar allt medan det har dagats. Nu tänker jag stoppa ned mig i sängen och sova. Jag tycker att jag har förtjänat det.

3 kommentarer:

  1. hallå kusinvitamin vad är det du skriver om?

    SvaraRadera
  2. Sitter och skriver på ett paper om hur konstnärers kreativitet liknar eller skiljer sig från kreativitetesbegreppet som finns inom innovationstekniken.

    Tanken är att min magisteruppsats ska reda ut hur man kan använda sig av konstnärers kreativitet i innovationsprocesser. Om det överhuvudtaget går och i så fall om konstnären har något att tillföra som ingen annan kan tillföra, till exempel en innovationsvetare.

    Håhåjaja. SÅ vad ska jag göra av det här när jag blir stor? Ämnet är hur intressant som helst, men finns det jobb?

    SvaraRadera
  3. Spännande!
    Jag tycker det är sjukt coolt att du ska skriva en master! Om jobbet inte finns sen så får man skapa det :)

    SvaraRadera