fredag 24 september 2010

Grrr..

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag hatar pälsängrar.
Har städat, sorterat, slängt plastpåsat och påbörjat ytterligare en frysningsrunda. Behöver förmodligen införskaffa bättre förvaring, att ha allt i plastpåsar är inte funktionellt. Det får bli Ikeas plastlådor samla med lock, bra skit det där!

Jag halvskolkar från skolan idag. Försöker låta bli att känna mig som en skurk över det. Jag menar, på högskolan får man välja själv. Men det är en bra kurs och en bra lärare och säkert intressant som sjutton. Jag har ingen feber, men mår inte toppen. Sitter och slits mellan -det vore ju bra om den här förkylningen ville släppa och det gör den inte så länge jag pressar kroppen att överprestera- och -man ska gå i skolan när man har sagt ja till en plats, annars hade du kunnat lämna platsen till nån annan, fyyyy dig!-

Så kan det vara.
Nu ska jag ta och läsa lite kurslitteratur så jag kan delta i gruppdiskussionerna via nätet i alla fall. Önskar jag kunde delta i lektioner via skype ibland. Då skulle jag höra läraren och samtidigt kunna vara hemma utan att smitta ned folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar