onsdag 1 september 2010

Dagens upprop

Så har jag haft mitt upprop idag. Ska äntligen få läsa fördjupningskursen i 3D-modellering. Det kommer bli hårt. Dels har jag inte modellerat på länge och dels har skolan uppgraderat sitt 3D Studio Max till en nyare version. jag måste alltså lära mig den nya versionen och hinna med fem små inlämningsuppgifter, en stor uppgift, ett projekt-PM, en rapport, en muntlig redovisning och en tenta på tio veckor. Ja, kursen går på halvfart så jag har en annan halvfartskurs samtidigt med egna examinationer. Fast det var ungefär samma arbetsbörda i första 3D-kursen och det gick ju bra då så jag hoppas det fungerar den här kursen också.

Med pysslet går det inte alls just nu som jag sa tidigare. Jag har legat hemma och sovit mig igenom nästan två veckors förkylning. Mot slutet här har jag haft tråkigt och kollat på en massa rosaglittrande lunchbox-anime. Just nu önskar jag att jag var tröttare än jag är. Har tråkigt och tänker att sova skulle vara en bra sak att spendera tiden på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar