måndag 1 november 2010

En trevlig halloween

Blev bjuden på halloweenfest i fredags, festen var i lördags. Snabba ryck! Utklädnad skulle det också vara så vad hitta på?

Jag har egentligen all världens möjligheter när det gäller att klä ut mig. Min garderob med lajvkläder är nästan lika stor som min vanliga garderob, men jag är inte helt förtjust i att använda lajvkläderna till maskerad. Det känns.. Nästan som att jag fuskar.

Men skit samma! Det blev inga lajvkläder den här gången heller och jag är nöjd. Använde mig mest av saker som fanns hemma för att förvandla mig till en docka för en kväll. Inget blod och inga direkta otäckheter, men bra ändå.


Det börjar bli hungrigt här borta på den här sidan skärmen. jag har suttit och pluggat och glömt bort det där med mat, men det ska åtgärdas nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar