söndag 7 november 2010

Allahelgonamiddag

Igår tände jag ljus på gravar, snabbstädade lägenheten samt lagade mat och äppelpaj. Sen kom det folk hit. Allahelgonamiddagen har utvecklats till en tradition jag alltid ser fram emot.

Jag tror jag ska ha middag oftare. I alla fall när jag har så underbara gäster som jag har. Sällskapet är såklart viktigast, men igår fick jag massor av fina presenter! Choklad och blommor och av söta Leijona fick jag bland annat en sån här:



Hon är väldigt väldigt duktig och gör så fina saker och jag blev jätteglad! Nu står den i pysselbokhyllan och stoltserar framför mitt exemplar av Pyssel DeLuxe, trevlig bok om man gillar att pyssla.

4 kommentarer:

  1. Vilken söt =)
    Sånt man blir glad av

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tror att det var "det" stickcaféet. De har hållit till på Bredbar, Cornetto och nåt mer ställe. Nu letar vi nytt ställe då Espresso House har bötjat stänga redan kl 19, det var snopet.
    Nope, ingen Facebook för min del. Jag finns på MSN, mail, blogg och SMS. Annars gillar jag att få vykort :)

    SvaraRadera
  3. Awww! Vad glad jag blir av dom fina orden! <3

    SvaraRadera