måndag 18 maj 2009

Flitig som en myra, klok som en uggla, kvick som en vessla

Jag tror det är dags att inse att det är färdigpluggat för igår. Det har i alla fall gått rätt bra med skrivandet de sista timmarna och det är alltid något.
Jag vill så jättegärna åka till LinCon i år, de har 25 årsjubileum och allt. Sambon säger att han kan bjuda på resa och inträde. Då var det bara tidsaspekten kvar. Rapporten måste bli färdig i tid för att jag ska kunna åka. Tyvärr ligger skrivandet inte bara på mig. Gjorde det det så hade jag gjort klart skiten i natt :) Aja. Jag har en jättebra grupp som jobbar flitigt och bra så jag ska inte gnälla. Vi är duktiga tillsammans.

2 kommentarer:

  1. Ja ibland vore det bra om dygnet hade 48 timmar istället. Jag tycker du är kanonduktig i ditt studerande. Hoppas att du får en bra vecka.

    SvaraRadera
  2. *le* Det blir lätt så att man lägger ned lite själ och hjärta i det när det på det stora hela är jätteroligt att gå i skolan igen.

    Visst, det blir lätt en del gnäll under tiden. Lite ventiler som måste öppnas upp för att man ska klara trycket, men får jag någon dag löjligt mycket pengar tänker jag helt klart ägna en del åt dem till att plugga mer.

    SvaraRadera