onsdag 14 juli 2010

The Guild 4

Jag har egentligen lite annat att skriva om, men jag är för trött och ska gå och hälsa på kudden alldeles alldeles snart. Först ska jag bara: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ÄNTLIGEN! Säsong fyra av The Guild har startat!

<a href="http://www.bing.com/videos/browse?mkt=en-us&amp;from=&amp;vid=9c194351-975c-4b54-9462-e85b3e87af8e&amp;from=en-us" target="_new" title="Season 4 - Episode 1 - Epic Guilt">Video: Season 4 - Episode 1 - Epic Guilt</a>

Kanske ska man börja från början och kanske ska man tycka att skämt kring spelnörderi i allmänhet och MMO i synnerhet är roligt! Ja och tåla att det är på engelska utan undertexter. I alla fall än så länge. Det där brukar fixa sig rätt snabbt på internet :)

Som ni ser uppskattar i alla fall jag att säsongen äntligen kommit igång, som jag har väntat!

2 kommentarer: