onsdag 10 juni 2009

Namnbrickor i krympplast

Jag somnade sent i förrgår och vaknade efter fyra timmars sömn, pigg och utvilad. Försökte sova lite till men efter en timme gav jag upp, Istället för att somna om började min hjärna drömma ihop ett krympplastprojekt. Det var bara att ge efter.

Jag har aldrig jobbat i krympplast förr, men jag har två förpackningar hemma efter ett infall jag fick för ett par år sedan. Det var rea, billigt och ja ni vet hur det lätt blir när man har pengar. Under studietiden har jag blivit betydligt bättre på att låta bli att köpa saker bara för att de är billiga.



Resultatet blev namnbrickor åt två barn. Det står barnens namn och telefonnummer till föräldrarna på dem. Jag valde att sätta ett lås på baksidan som extra säkerhet ifall man fastnar i något. Låset går sönder, vilket är bättre än att barnet gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar